Cuma, Nisan 18, 2008

vodafone geyiği

Başta kullandıkları 4'lü billboard çalışması gerçekten hoştu.. Uygulama ve görselin canlılığı, beni de ilk gördüğümde hemen etkilemişti.

Vodafone hattım olmadığı için, reklamlarda söylenenin nasıl uygulandığını pek anlayamıyorum. Vodafone hattı olmayanlar reklamı anlamasınlar mı? Ya da merak edip hat mı alsınlar mesela? Bu bekleniyor olabilir.

Ancak "geyik" kelimesinin konuşma tariflerindeki yeri pek de prezentabl sayılmaz. O yüzden "geyiğe doyacaksın", "vodafone'dan geyik" gibi sloganlar markaya olumlu yönde hizmet etmiyor.. Zira vodafone hattım ile ciddi bir görüşme yapamaz mıyım? Görüştüğüm herkesle "geyik" mi yapıyorum ben?

Gibi bir durum..
Vodafone'un daha önceki kampanyaları gibi; güzel bir fikrin tuzağına düşen reklamcılar...
Yine bir yanı eksik..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kampanya 30 dakikalık bedava konuşma süresi veriyor. Günün beklemediğin bir anında bedavadan 30 dakika gelirse ve hemen kullanman gerekirse ne yaparsın? Açarsın, geyik yaparsın arkadaşlarınla..

Herkes geyik yapmayı sever.